Mensen, spirit, expertise: de drie key words in onze filosofie.

Bij Pong maken we ruimte voor jouw ideeën, groei en geluk .

Alles wat we doen heeft één centraal uitgangspunt: mensen. Bij Pong zien we dat geluk de basis is van alles wat goed werkt. Hier krijg je zelf het stuur in handen: vertrouwen, ruimte en de tools om te groeien. Samen werken we aan slimme oplossingen én aan elkaar. Dat doen we met plezier, lef en creativiteit. We zijn benieuwd naar jouw talent en ambitie.

Wil jij onze volgende geluksvogel worden? 
Bekijk onze vacatures of stuur een open sollicitatie. 

Voor wie werken we?

De klant

We werken voornamelijk voor overheidsinstanties en financiële instellingen en dienstverlenende bedrijven. Dit zijn allemaal top-500 organisaties met complexe ICT-vraagstukken.

Een aantal klanten waar we voor werken.

Gemeente Den Haag, ministerie Buitenlandse & Binnenlandse Zaken, Rabobank, KPN, UWV, SVB, Politie, DJI, DUO, ProRail, Ziggo.

Wat is hun grootste pijn?

Deze klanten missen kennis. De kennis is nodig om uiteindelijk de software te kunnen bouwen. Ze hebben niet de ruimte om die kennis zelf te ontwikkelen; er is te weinig capaciteit.

Het Pong gevoel

Een goede klantervaring begint met de medewerkers. Zij zijn onze prioriteit. Hoe laten we hen voelen?

De volgende twee vragen zijn leidend bij het vaststellen van de beleving van onze medewerkers: Waarom kiezen zij Pong? Welke basisbehoefte vervult dat specifiek bij hen?

De 6 basisbehoeften zijn: zekerheid, variatie, erkenning, verbinding, groei en zingeving.

Foto’s zeggen meer dan woorden

Spreekt dit je aan? Neem contact op!