Mensen, spirit, expertise: de drie key words in onze filosofie.

Het gaat om jou. Als IT-specialist. Als Ponger. Als mens. Maar ook om de eindgebruiker.

Alles wat we doen heeft één centraal uitgangspunt: mensen. Mensen willen simpelweg één ding en dat is gelukkig zijn. Zowel op het werk als privé. Beide zijn met elkaar verbonden. We vinden dat techniek moet beginnen bij mensen, niet bij de techniek zelf. Een echte Ponger snapt dat en begint met die ene vraag: waarom? Als je niet snapt waarom de klant iets wil, kun je niet het resultaat boeken waar mensen blij van worden. Techniek is geen kunstje dat je kunt dupliceren; geen one size fits all.

Voor wie werken we?

De klant

We werken voornamelijk voor overheidsinstanties en financiële instellingen en dienstverlenende bedrijven. Dit zijn allemaal top-500 organisaties met complexe ICT-vraagstukken.

Een aantal klanten waar we voor werken.

Gemeente Den Haag, ministerie Buitenlandse & Binnenlandse Zaken, Rabobank, KPN, UWV, SVB, Politie, DJI, DUO, ProRail, Ziggo.

Wat is hun grootste pijn?

Deze klanten missen kennis. De kennis is nodig om uiteindelijk de software te kunnen bouwen. Ze hebben niet de ruimte om die kennis zelf te ontwikkelen; er is te weinig capaciteit.

Het Pong gevoel

Een goede klantervaring begint met de medewerkers. Zij zijn onze prioriteit. Hoe laten we hen voelen?

De volgende twee vragen zijn leidend bij het vaststellen van de beleving van onze medewerkers: Waarom kiezen zij Pong? Welke basisbehoefte vervult dat specifiek bij hen?

De 6 basisbehoeften zijn: zekerheid, variatie, erkenning, verbinding, groei en zingeving.

Foto’s zeggen meer dan woorden

Spreekt dit je aan? Neem contact op!